قالیباف: غزه همچنان مقابل تمام ظرفیت‌های نظامی آمریکا و اسرائیل ایستاده است-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

قالیباف: غزه همچنان مقابل تمام ظرفیت‌های نظامی آمریکا و اسرائیل ایستاده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غزه ۱۰۰ روز است مقابل همه ظرفیت‌های نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت کرده‌اند که باید این افتخار را دید.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۱۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 02
کد خبر: ۲۲۱۶۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدباقر قالیباف سه شنبه شب در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد ابوذر تهران گفت: مردم غزه ۱۰۰ روز است در برابر همهٔ ظرفیت‌های نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت کرده‌اند. در حالی که غزه سرزمینی فقط به عرض ۱۰ و طول ۴۰ کیلومتر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همه ظرفیت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا یکجا جمع شده و با مردم غزه می جنگند. اما مقاومت و افتخار مردم غزه را باید دید.

قالیباف درباره فرآیند تصویب طرح شفافیت آرا در مجلس عنوان کرد: همه مجلس قول شفافیت را نداده بودند اما محمدباقر قالیباف قول شفافیت را به مردم تهران داد بنابراین طرح شفافیت را به عنوان اولین نفر امضا کردم.

وی ادامه داد: بیش از ۲۲۰ نماینده آرا خود را در سایت مجلس منتشر و شفاف کرده اند و همه مردم می توانند آرا نمایندگان را مشاهده و بر آن نظارت کنند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده